Subject: Re: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 01.12.2024
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 15:21:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Anname teada, et lõpetame lepingu nr 4.2-3.2/21/71 alates 01.01.2024.

пн, 23 сент. 2024 г. в 15:18, TA Info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Hea klient

Edastame info rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 
01.12.2024. a.

Edukat koostööd soovides

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

-- 

Lugupidamisega
Anne Helk
Õppealajuhataja direktori ülesannetes
Narva Lasteaed Potsataja
t. 35 70007